Strona główna forum Czat z Wójtem Czat 13.11.2008 Lotnisko

Lotnisko

Czat z Wójtem Jerzym Włudzikiem

Post Cz lis 13, 2008 5:11 pm
miwona Użytkownik

Posty: 136
Lokalizacja: Pierwoszyno
proszę o przygotowanie odpowiedzi , czy zgodnie z ustawą o lotnictwie jestesmy na tyle przygotowani aby spełnić warunki dopuszczenia do utworzenia lotniska cywilnego?
Czy spełnione są podstawowe warunki bezpieczeństwa ( czy są certyfikaty wymienione w ustawie o lotnictwie)?
Czy są wykonano badania hałasu i wpływu na środowisko ( zgodnie z ustawą)?
Kto wydał zgodę na budowę stacji paliw jeśli znajduje sie ona na przylocie -wylocie samolotów? Bo nieprawdą jest iż samoloty mogą startować bądź lądować tylko z jednej strony, warunkiem dopuszczenia do utworzenia lotniska cywilnego jest możliwość przylotu-wylotu z obydwu stron, ponieważ wszystko zależy od kierunku wiatru.

Czy w pobliżu lotniska jest rezerwat ptaków, i szlaki migracji ptaków?
Czy są wieżowce?
Czy były robione badania natężenia hałasu i jego wpływ na środowisko?
Czy CPN moze byc tam gdzie jest?

Jak na razie jesteśmy wsią i rolnictwo jeszcze dochód daje, niektórzy z tego żyją, jak lostnisko wpłynie na grunty rolne i leśne?
Prosze uważnie przeczytać ustawy które są przytoczone poniżej i odpowiedzieć Nam jakie na razie z warunków , które należy spełnić mamy zrealizowane?

Bo nie drogi - gdzie dojazd straży czy karetek w razie katastrofy przez Morska, Wiśniewskiego i Dąbka w godzinach szczytu równa się z cudem, a do uratowania nie będzie jeden pilot , tylko setka osób ,a jeśli spadnie na pobliskie osiedla to i tysiąc .
Skażenie głeby, wód , trasy ptaków .

TO NIE Są MOJE wymysły TO Są PODSTAWOWE WARUNKI JAKIE TRZEBA spełnić.
CZY Są ONE spełnione?
kTO ZA TO WSZYSTKO zapłaci - ZA PRZYGOTOWANIE , MY W PODATKACH?
OTO USTAWY

Dz.U.05.197.1634 w sprawie przygotowania lotnisk do sytuacji zagrożenia oraz lotniskowych służb ratowniczo-gaśniczych
W jaki sposób są lub bedą spełniene te warunki ??
§ 1. 1. Rozporządzenie określa:
1) wymagania dotyczące przygotowania lotniska do sytuacji zagrożenia oraz planu działania w sytuacji zagrożenia;
2) zakres obowiązków podmiotów, o których mowa w art. 84 ust. 6 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze;
3) warunki i program szkolenia lotniskowych służb ratowniczo-gaśniczych.
2. Wymagania dotyczące przygotowania lotnisk do sytuacji zagrożenia, wynikających z aktów bezprawnej ingerencji, określają przepisy w sprawie Krajowego Programu Ochrony Lotnictwa Cywilnego.
§ 2. Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1) ustawie - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze;
2) Prezesie Urzędu - należy przez to rozumieć Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;
3) OPRL - należy przez to rozumieć Operacyjny Plan Ratownictwa Lotniskowego;
4) rejonie operacyjnym lotniska - należy przez to rozumieć teren lotniska i obszar wokół niego o promieniu nie mniejszym niż:
a) 9,3 km - dla portu lotniczego,
b) 3,5 km - dla lotniska innego niż port lotniczy
- od punktu odniesienia lotniska, w którym lotniskowe służby ratowniczo-gaśnicze, medyczne, techniczne i ochrony udzielają pomocy statkowi powietrznemu będącemu w niebezpieczeństwie;
5) NOTAM - należy przez to rozumieć wiadomość rozpowszechnianą za pomocą środków telekomunikacyjnych, zawierających informację o ustanowieniu, stanie lub zmianach urządzeń lotniczych, służbach, procedurach, a także o niebezpieczeństwie, których znajomość we właściwym czasie jest istotna dla personelu związanego z operacjami lotniczymi;
6) organizacjach międzynarodowych - należy przez to rozumieć organizacje wymienione w art. 3 ust. 4 ustawy;
7) małym poziomie natężenia ruchu lotniczego - należy przez to rozumieć sytuację, gdy ilość operacji lotniczych podczas przeciętnej godziny szczytu nie jest większa niż 15 dla jednej drogi startowej lub wynosi mniej niż 20 dla całego lotniska;
Cool operacjach lotniczych - należy przez to rozumieć start lub lądowanie statku powietrznego;
9) interwencji - należy przez to rozumieć działania ratownicze, o których mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229, z późn. zm.3)), przeprowadzane przez lotniskowe służby ratowniczo-gaśnicze.
§ 4. 1. Lotniskowe służby ratowniczo-gaśnicze powinny być zorganizowane przez zarządzającego lotniskiem, w sposób umożliwiający podjęcie, na zasadach określonych w planie, o którym mowa w § 12, interwencji w sytuacjach zagrożenia, a w szczególności:
1) wystąpienia wypadku lotniczego w rejonie operacyjnym lotniska;
2) wystąpienia wypadku lotniczego poza rejonem operacyjnym lotniska;
3) gdy zachodzi uzasadniona obawa zaistnienia wypadku lotniczego w rejonie operacyjnym lotniska;
4) gdy statek powietrzny, który znalazł się w rejonie operacyjnym lotniska, uległ uszkodzeniu lub awarii technicznej.
2. Zarządzający lotniskiem opracowuje procedury, które umożliwią w przypadkach, o których mowa w ust. 1:
1) pkt 1 i 2 - ogłoszenie alarmu i udanie się podmiotów określonych w OPRL na miejsce wypadku lotniczego,
2) pkt 3 - ogłoszenie alarmu i utrzymanie pełnej gotowości, polegającej na dyslokacji podmiotów określonych w OPRL,
3) pkt 4 - ogłoszenie alarmu i utrzymanie lokalnej gotowości, polegającej na dyslokacji służb lotniskowych określonych w OPRL
- na zasadach określonych w OPRL.
§ 5. 1. Lotniskowa służba ratowniczo-gaśnicza powinna:
1) osiągać czas reakcji wynoszący do trzech minut do każdego punktu drogi (dróg) startowej używanej do operacji lotniczych - na lotniskach naziemnych dla samolotów;
2) osiągać czas reakcji wynoszący do pięciu minut - na lotniskach naziemnych o małym natężeniu ruchu lotniczego kategorii 1 i 2 ochrony przeciwpożarowej lotnisk dla samolotów;
3) mieć możliwość natychmiastowego podjęcia interwencji lub przebywać w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska podczas wykonywania operacji lotniczych - na lotniskach nawodnych dla samolotów i śmigłowców oraz na lotniskach dla śmigłowców na obiektach;
4) osiągać czas reakcji wynoszący do dwóch minut - na lotniskach naziemnych dla śmigłowców.
2. Czas reakcji jest mierzony od ogłoszenia alarmu dla lotniskowej służby ratowniczo-gaśniczej do pierwszej interwencji pojazdu lub pojazdów ratowniczo-gaśniczych, zapewniających podanie co najmniej 50 % wydatku środków gaśniczych określonych w tabelach nr 1-3 w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

Jak gmina jest przygotowani na odpowiedz dotycząca tych tematów:
Temat 1 - Rodzaje zagrożeń ekologicznych i chemicznych na lotnisku
- rodzaje występujących zagrożeń,
- rozpoznanie, środki wiążące i neutralizujące,
- ocena zagrożenia,
- sprzęt i metody.
Temat 2 - Przeciwdziałanie skażeniom produktami ropopochodnymi, innymi substancjami chemicznymi i radioaktywnymi
- likwidacja rozlewisk i rozsypów na gruncie,
- zabezpieczenia na ciekach i wodach stojących,
- oznakowanie terenu zagrożonego,
- zabezpieczenie pracowników lotniskowej służby ratowniczo-gaśniczej i osób poszkodowanych,
- wybór metod likwidacji przy różnych rodzajach zagrożenia,
- współdziałanie z innymi służbami,
- obsługa urządzeń wykrywających i identyfikujących zagrożenie.

Inne tematy warte dyskusji z Dz.U.98.130.859 w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dla lotnisk cywilnych.

np taki artykuł :
§ 2. Przy wyborze usytuowania lotniska oraz przy ustalaniu rozmieszczenia jego części należy uwzględnić w szczególności:
1) odległości od obsługiwanych przez lotnisko miejscowości i powiązania komunikacyjne z nimi,
2) ochronę otoczenia i środowiska naturalnego przed szkodliwymi oddziaływaniami lotniska, w tym ochronę przed hałasem lotniczym i podmuchami powietrza wzbudzanymi przez wirniki i silniki statków powietrznych,
3) zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego związane z warunkami miejscowymi, w tym zanieczyszczenia przemysłowe zmniejszające widoczność, szlaki migracji ptaków i wysokie obiekty w sąsiedztwie lotniska,
4) topografię terenu, w tym ukształtowanie pozwalające na ograniczenie wielkości robót ziemnych oraz rozmiary terenu wolnego od zabudowy dostateczne do umieszczenia nawierzchni lotniskowych wymaganych rozmiarów,
5) ochronę gruntów rolnych i leśnych,
6) warunki gruntowo-wodne i klimatyczne, w szczególności kierunek przeważających wiatrów.

Dz.U.03.18.164 w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją dróg, linii kolejowych, linii tramwajowych, lotnisk oraz portów, które powinny być przekazywane właściwym organom ochrony środowiska, oraz terminów i sposobów ich prezentacji

§ 2. Właściwemu organowi ochrony środowiska przedkłada się wyniki:
1) ciągłych pomiarów hałasu w środowisku dla lotnisk, na które, na mocy art. 176 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska oraz w związku z art. 175 ust. 1 i ust. 3 tej ustawy, został nałożony obowiązek ich prowadzenia;
2) okresowych pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku na skutek eksploatacji:
a) dróg, linii kolejowych, linii tramwajowych oraz lotnisk,
b) portów śródlądowych przeznaczonych do obsługi statków o nośności nie niższej niż 1.350 ton w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 43, Nr 100, poz. 1085 i Nr 199, poz. 1672), portów lub przystani morskich w rozumieniu ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i przystaniach morskich (Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 967, Nr 166, poz. 1361 i Nr 200, poz. 1683), w tym także infrastruktury portowej, służącej do obsługi statków o nośności nie mniejszej niż 1.350 ton,
na które, na mocy art. 176 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska oraz w związku z art. 175 ust. 1 i ust. 3 tej ustawy, został nałożony obowiązek ich prowadzenia.
§ 3. Wyniki ciągłych i okresowych pomiarów emisji substancji lub energii wprowadzanej do środowiska, o których mowa w § 2, przedkłada się w formie drukowanych zestawień tabelarycznych, opisów, szkiców i schematów sytuacyjnych.
§ 3. Wyniki ciągłych i okresowych pomiarów emisji substancji lub energii wprowadzanej do środowiska, o których mowa w § 2, przedkłada się w formie drukowanych zestawień tabelarycznych, opisów, szkiców i schematów sytuacyjnych.
§ 4. 1. Układ przekazywanych wyników ciągłych oraz okresowych pomiarów hałasu w środowisku dla lotnisk jest określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
2. Układ przekazywanych wyników okresowych pomiarów poziomów substancji w wodach pochodzących z instalacji odwodnień jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
3. Układ przekazywanych wyników okresowych pomiarów poziomów hałasu w środowisku dla dróg, linii kolejowych i linii tramwajowych jest określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia.
4. Układ przekazywanych wyników okresowych pomiarów poziomów substancji w wodach basenów portowych jest określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia.
informacje o jednostce
wzory
§ 5. W przypadku istnienia możliwości technicznych i ekonomicznych wyniki pomiarów ciągłych hałasu w środowisku dla lotnisk, należy dodatkowo przekazywać za pomocą publicznych sieci telekomunikacyjnych.
§ 6. 1. Wyniki ciągłych pomiarów hałasu w środowisku, prowadzone w okresie miesiąca kalendarzowego, przekazuje się w terminie 30 dni od dnia zakończenia pomiarów.
2. Wyniki okresowych pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku przekazuje się w terminie 21 dni od daty wykonania pomiarów.
§ 7. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2004 r.

[b]proszę sobie to wszystko przeczytać Panie Wójcie i odpowiedzieć NAm w końcu na pytania[/b]
zamiast lotniska wybudować Marine

rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo
http://opole.airport.aero/pl/images/sto ... n_14km.pdf pod powyzszym adresem jest mapa halasu dla lotniska w Kamieniu Slaskim. Prosze przedstawic taka dla "naszego" lotniska oczywiscie z reszta dokumentow dotyczacych studium oddzialywania lotniska na otoczenie.

Post Cz lis 13, 2008 7:20 pm

Posty: 1750
To co Pani napisała i tak objętościowo to nie sposób przeczytać a tym bardziej odpowiedzieć na ograniczonym czasowo czacie. Generalnie o lotnisku do wszystkich zainteresowanych chcę powiedzieć, że Wójt Gminy Kosakowo i Rada Gminy Kosakowo są zainteresowani przekształceniem się części lotniska wojskowego w pasażerskie. Szczegółową dyskusję. Spotkania i zebrania rozpoczniemy z tą chwilą, gdy ewentualnie zostanie nam przekazany teren pod lotnisko pasażerskie. W tej chwili na dzień dzisiejszy nie jesteśmy w żadnych prawnych ani ekonomicznych stosunkach własności ani zarządzania tym lotniskiem. Na stronie internetowej Min. Infrastruktury i Min. Obrony NAr. jest projekt rozporządzenia, który mówi, że na terenie lotniska wojskowego Babie Doły powstanie na 242 hektarach lotnisko Cywilne Gdynia-Kosakowo i są wyszczególnione działki na których ma powstać to lotnisko i wszyscy czekamy na decyzję komu zostaną te tereny przekazane i kto będzie głównym operatorem nowego lotniska. Ponadto w ostatnim Biul. Wójta i Rady Gminy zostały wyjaśnione niektóre sprawy dot. lotniska i to na dzień dzisiejszy jest wszystko i nic więcej nie możemy na ten temat powiedzieć.

Post Cz lis 13, 2008 7:28 pm
rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo
W takim razie po co powstala spolka cywilna port lotniczy, w ktorej gmina ma 100 udzialow a gdynia 150 udzialow po 1tys. zl kazdy?
Ponadto na kazdym czacie na pytanie o lotnisko odpowiada Pan tak samo a krasnoludki zakladaja spolke i daza do utworzenia lotniska a Pan nic nie wie.

Post Cz lis 13, 2008 7:55 pm
mckaspa Użytkownik

Posty: 21
poprostu nasz "kochany" wójt ma w tym interes, któremu nie sposób się oprzeć. NIe oszukujmy sie to lotnisko jest nam potrzebne jak dziura w płocie

Post Cz lis 13, 2008 7:56 pm
tomek Użytkownik

Posty: 15
Panie Wójcie . Co Pan powie mieszkańcom którzy na Pana głosowali i którzy maja nieruchomości w obrębie lotniska że dzięki lotnisku wartość ich nieruchomości spadnie i to nie mało a cale pierwoszyno przestanie być już tak atrakcyjną miejscowością??

Post Cz lis 13, 2008 8:00 pm
Tomekk Użytkownik

Posty: 11
Lokalizacja: Mosty
...i za każdym razem słyszymy że lotnisko przyniesie miejsca pracy, ciekawe jakie? Dużo lepiej byłoby wybudować marinę i korzystać z wyjątkowego położenia gminy.

Post Cz lis 13, 2008 8:01 pm
mckaspa Użytkownik

Posty: 21
jak to lotnisko powstanie nasze miejscowości wogóle przestana być atrakcyjne. Wydaje mi sie że najbardziej ucierpi Rewa gdyż ten spokojny, zaciszny, przytulny, romantyczny zakątek, zamieni się w istne odludzie a morze wyschnie. Ale sa i dobre strony w końcu morze przestanie być takie brudne:) więc to jest kwestia sporna

Post Cz lis 13, 2008 8:02 pm
Edit Użytkownik

Posty: 1
Proszę odnieść się do mojej wypowiedzi z forum
"Ja nie jestem za powstaniem lotniska, gdyż uważam, że są sprawy bardziej przyziemne, którymi powinien się zająć wójt i rada gminy w Kosakowie: po pierwsze co to znaczy,że w tak "prężnie" rozwijającej się gminie nie ma przedszkola z prawdziwego zdarzenia tzn. 9 godzinnego z ciepłym posiłkiem??? - piszę to jako matka małego dziecka, które muszę dowozić do przedszkola do Gdyni i płacę za to przedszkole dużo drożej, dlatego że jestem spoza rejonu: dzieci z Gdyni za sam abonament płacą 190 zł, a spoza rejonu - 300, do tego oczywiście dochodzi wyżywienie i inne opłaty(ponadto co roku muszę się prosić by dziecko zostało przyjęte). Skoro pan wójt jest takim przyjacielem prezydenta Szczurka i może dogadać się w sprawie lotniska, na które znajdują się ciężkie pieniądze, to w sprawie przedszkola już nie?!!! Orientowałam się i wiem, że zwrot kosztów nie przysługuje z gminy jeśli dziecko chodzi do Gdyni do przedszkola, chyba że w Kosakowie do prywatnego - w którym już w kwietniu nie było miejsc- więc jest to jakiś chory przepis ! Po drugie jak się chce mieć lotnisko, to najpierw muszą być dobre drogi i zapewnione bezpieczeństwo na nich, zauważcie Państwo, że na ulicy Żeromskiego jest ruch prawie jak na Morskiej w Gdyni, strach przejść samemu na druga stronę, a co dopiero puścić dziecko, więc może by tak Panie Wójcie pomyśleć o sygnalizacji świetlnej a nie od razu o lotnisku?? Przecież dzieci do szkoły nie będą latać samolotami? i jeśli powstać ma gimnazjum, to najpierw trzeba zrobić drogi. Po trzecie uważam, że lotnisko cywilne jest zdecydowanie zbędne w tym miejscu: do Rębiechowa jest niedaleko, każdy może sobie dojechać tam, jeśli potrzebuje, zatem lepiej niech zostanie rozbudowane i unowocześnione lotnisko, które już istnieje - jakoś w Krakowie czy w Warszawie wystarczy jedno, choć jest tam więcej mieszkańców niż w całym Trójmieście - więc proszę nam nie wmawiać, że to lotnisko jest nam niezbędne do życia i rozwoju gminy, lecz zająć się pilniejszymi, choć może bardziej prozaicznymi sprawami w gminie."

Post Cz lis 13, 2008 8:17 pm
rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo
Niestety nie odpowiada Pan na wszystkie pytania, licze ze jutro Pan uzupelni odpowiedzi, zarowno na czacie jak i forum.

Post Cz lis 13, 2008 8:32 pm

Posty: 1750
Odpowiadam ponownie jeszcze raz i ostatni raz na tym czacie na temat lotniska. Po pierwsze jak już powiedziałem Wójt Gm. Kosakowo Jerzy Włudzik jest za powstaniem lotniska i taki same stanowisko ma Rada Gminy Kosakowo i taki same stanowisko ma większość mieszkańców gm. Kosakowo. Jeden przykład. Na zebraniu wiejskim w Suchym Dworze głosowano kto za, a kto przeciw. Większość była za lotniskiem. Sprawa udziałów. Nieprawda że jest 100 że jest 150. Jest następująca rzeczywistość, gdy ewentualnie otrzymamy grunty pod to lotnisko, a taki jest zamysł ustawy (otrzymamy jako gmina) to wchodzimy tymi gruntami aportem do spółki natomiast Gdynia będzie finalizowała pieniędzmi budowę. Chcę zaznaczyć że na 700 ha lotniska tylko niecałe 10 ha należy do miasta Gdyni. Wszystkie pożytki w postaci podatków opłat itp będą spływały na rzecz gm. Kosakowo.
Na całym świecie nie było jednego wypadku. Wszędzie tam gdzie rozpoczęto budowę lotnisk ziemia drożała. Czyli wartość gruntów wzrastała.
Kolejna sprawa. Wójt Gm nie ma w sprawie lotniska żadnego prywatnego interesu. Tak samo i w innych działaniach gminy. Zawsze wszędzie kieruje się interesem ogółu społeczeństwa i interesem mojej ukochanej gminy.
Proszę także przeczytać poprzednią wypowiedź dot. lotniska na dzisiejszym czacie, a co do dalszych losów tak i PAństwo jak i ja czekam na decyzję ze Stolicy. Gdy dojdzie do tego że otrzymamy grunty to rozpoczniemy rozmowy dyskusje spotkania i zebrania, a więc dzisiaj tyle tego i aż tyle. Tak jak ja i Państwa proszę o uzbrojenie się w cierpliwość.

Zapraszam także, że w miarę wolnego mojego czasu do osobistych spotkań ze mną i dyskusji

Post Cz lis 13, 2008 8:39 pm
rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo
Jak Pan moze klamac w zywe oczy uchwala rady gminy z dnia 17.06.2007 gmina kosakowo weszla w spolke z wkladem wlasnym 20 udzialow po 1tys. zl kazdy a nastepna uchwala z tego roku podniosla sume udziaklow o kolejne 80 czyli razem daje to 100 udzialow po 1tys zl = 100tys zl.

Post Cz lis 13, 2008 8:42 pm
Tomekk Użytkownik

Posty: 11
Lokalizacja: Mosty
No teraz to mnie wójt przekonał: "na zebraniu wiejskim w suchym dworze większość była za" to ci dopiero grupa reprezentatywna !! haha!! Ciekawe na jakiej podstawie twierdzenie o tym że większość mieszkańców gminy jest za??? czyżby odbyło się referendum?!

Post Cz lis 13, 2008 8:44 pm
miwona Użytkownik

Posty: 136
Lokalizacja: Pierwoszyno
Jakiej większości na podstawie jakich badan wie pan ze to większość proszę przedstawić fakty a nie jakieś domniemania
zamiast lotniska wybudować Marine

Post Cz lis 13, 2008 8:46 pm
rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo
UCHWAŁA Nr XI/64/07

Rady Gminy Kosakowo

z dnia 19 lipca 2007 roku

nie 17 czerwca przepraszam

Post Cz lis 13, 2008 8:48 pm
rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo

Post Cz lis 13, 2008 8:48 pm
miwona Użytkownik

Posty: 136
Lokalizacja: Pierwoszyno
A glosowanie robicie tam gdzie wiecie ze halas ich nie dotyczy , bo jeśli spytalibyście sie tu Mosty Pierwoszyno Kosakowa to na pewno byłoby inaczej . Czy to nie jest MANIPULACJA FAKTAMI? ZBIERANIE TYLKO OPINI ZA LOTNISKIEM JAK ZA STARYCH KOMUNISTYCZNYCH CZASÓW PANIE WÓJCIE CO?
zamiast lotniska wybudować Marine

Post Cz lis 13, 2008 8:55 pm

Posty: 1750
Nie chciałem już zajmować uwagi na temat lotniska, ale denerwuje mnie jeżeli ktoś zarzuca mi kłamstwo. Jak coś napiszę albo powiem to jest to zawsze prawdą. Nie zna Pan aktu notarialnego, który został zmieniony od założenia spółki, który mówi, że gm. Kosakowo i gm. Gdynia są równorzędni w podejmowaniu decyzji i bez zgody jednej ani drugiej strony nic na spółce ani na lotnisku nie może się dziać. We wszystkich decyzjach musi być obopólna zgoda. W tym wypadku udziały nie wpływają na żadne decyzje. Co do mojej wypowiedzi że większość jest za to ja jestem wójtem, który nie siedzi za biurkiem ani w pieleszach domowych a przebywa na co dzień wśród społeczeństwa i rozmowy z tym społeczeństwem upoważniają mnie do takiego stwierdzenia. Proszę nawet śledzić stronę internetową i wypowiedzi różnych stron. Są to ostatnie wypowiedzi na temat lotniska. Wszystkie sprawy będziemy omawiać po decyzjach jakie otrzymamy z zewnątrz.

[i]Nie daj Boże jeżeli byśmy nie otrzymali gruntów oraz nie nazwanoby lotniska Gdynia-Kosakowo oraz pozbawiono nas dochodów podatkowych i opłat to będę się zastanawiał nad ewentualną zmianą mojego patrzenia na budowę tego lotniska.
[/i] Dziękuję na tym kończę na temat lotniska.

Post Cz lis 13, 2008 8:59 pm
miwona Użytkownik

Posty: 136
Lokalizacja: Pierwoszyno
cZEKAM NA BADANIA wpływu hałasu NA ŚRODOWISKU, BEZ TEGO NIE MA PAN PRAWA BUDOWAĆ NICZEGO I NA TO SA PRZEPISY PANIE WOJCIE
zamiast lotniska wybudować Marine

Post Cz lis 13, 2008 9:03 pm
rkurtyka Użytkownik

Posty: 74
Lokalizacja: Kosakowo
Niech Pan nie odwraca kota ogonem, najpierw Pan zaprzeczyl wszystkiemu co zwiazane z lotniskiem, jak Panu przedstawiam uchwale to mi Pan wyjezdza ze nie znak akktu notarialnego a wlasciwie to dlaczego nikt go nie zna? Czy to jest tajemnica dlaczego nie zostal upubliczniony.
Klamstwo zarzucam Panu poprzez wypieranie sie istnienia udzialow gminy w spolce, nie chodzi mi juz o ilosc tylko fakt zaprzeczenia ich istnienia

Co do wiekszosci - w watku przez pana zalozonym z ankieta widz na razie 50/50

Następna strona

Powrót do Czat 13.11.2008

cron